Zahvaljujemo na iskazanom interesu. Vaš upit smo zaprimili te ćemo vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.
Nastavite s pretragom >Naš je cilj i razlog stalnog poboljšavanja kvalitete usluge koju pružamo zadovoljstvo naših klijenata i posjetitelja. Svojim prijedlozima, prigovorima i pohvalama pridonosite ostvarenju još uspješnije suradnje, na čemu vam zahvaljujemo.
Vaše pohvale pomažu nam da prepoznamo svoje kvalitete i nastavimo ih primjenjivati u našem poslovanju, a iz vaših prijedloga crpimo nove ideje.
Smatrate li da vam je u poslovnom odnosu sa ZAGREB NEKRETNINE d.o.o. za poslovanje nekretninama (ZANE) povrijeđeno ili uskraćeno neko pravo, predlažemo da događaj/situaciju prvo pokušate riješiti u izravnom usmenom obraćanju zaposlenicima u poslovnicama. U većini slučajeva sporna situacija tako može biti riješena brzo i jednostavno na obostrano zadovoljstvo.
Ako niste dobili potrebna pojašnjenja u usmenom kontaktu sa zaposlenicima ZANE-a ili se ne želite usmenim putem obratiti zaposlenicima, možete uputiti ZANE-u pisani prigovor koji treba sadržavati najmanje:
ZANE će se očitovati u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora, osim ako je zakonskim propisom, za pojedinu uslugu propisan drugačiji rok. U slučaju da prigovor ne sadrži sve potrebne podatke za postupanje, od podnositelja prigovora zatražit će se njegova nadopuna.
Samoborska cesta 145
Zgrada J3, 4 kat
10000 Zagreb
Dođete li u bilo koju poslovnicu ZANE-a vaš prijedlog, prigovor ili pohvalu mogu zabilježiti naši zaposlenici.
Ako niste dobili potrebna pojašnjenja u usmenom kontaktu sa zaposlenicima ZANE-a ili im se ne želite obratiti usmenim putem, zaposleniku u poslovnici predajte pisani prigovor, a on će pisano potvrditi njegov primitak.